Punahilkka

Hei!

Taas on viikko vierähtänyt viime postauksesta. Kata teki mulle vaatteita, korvallisen hatun, kaulus takin ja säärystimet. Kaikki punaisia. 

Moi Kata tässä! Mä haluisin dal melizen, oon vaan jotenkin ihastunut sen kasvoihin ja asuun. Ihana pikku nalle!!!!  
Toivon sitä ehkä joulu lahjaksi ja samalla obitsua Alicelle. Hyvä miettii joulu lahjoja näin alkusyksystä.



Kata miks sun pitää aina änkee näihin postauksiin, tää on mun blogi. Ja toi Melize onko se muka parempi ku mä?! ei kai. No miksi sä sitten haluut sen. No mutta, Pyydän etukäteen anteeksi, koska jotkut kuvat ovat yli valottuneita ja huono laatuisia mutta toivottavasti se ei haittaa

























Kommentit

  1. Nättejä kuvia, tuo takki on superhieno ja noi säärystimet on niin söpöt ja lakki on ihuna <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit