Tuhkimo

Hei!

Alotanko aina tolleen. 
kuvailtiin Katan kanssa meijän sohvalla. En jaksa oottaa mun uutta peruukkia!!! Kata sanoo mua tuhkimoksi koska mun kenkä putos kesken kuvausten. hahahahaa sä olit niin hupsu!! Tietenkin mokoma jätti.













Eii kenk. Älä jätä mua!!!


Siellä se on ihan yksin ilman ketään! :( Kuinka surullista :(



Kataaa!!! Pelasta se!!


Joo joo älä itke. 


Mä en itke! pelasta se kenkä! yhyy kenkää! :´(


Siinä sun kengät! Ootko nyt tyytyväinen.


Joo!!


Nähdään taas!

Kommentit

  1. Sinulla on kiva blogi, liityn lukijaksesi ja toivottavasti käyt kurkkaamassa minunkin blogini! :3

    VastaaPoista
  2. Ihana nukke! OwO
    Jään katselemaan blogiasi!
    Jos kiinnostaa niin käy katsomassa nukkeblogini www.unelmapullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Teillä on ihanat blogit!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit