Hiukset

Hei!

Kuvailtiin mun katan ja sen isosiskon kanssa. Ulkona oli tosi markää ja sumusta. Käytettiin parempaa kameraa kun mun oma, joten laatu on parempi. Kata suoristi mun stock peruukin ja mä rakastan sitä! Eli käytettiin kuumaa vettä ja harjaa. Hiuksia lähti vähän. ja ei tarvinut tehdä kuin yhen kerran ja se oli jo suora. Katan isosisko teki ton bannerin ja se on ihana! Näitä kuvia on oikeesti enemmän kun tässä. Niitä oli jotain 200 varmaankin, joten laitan loput tänne  sitten joskus.  Tässä on noi ennen ja jälkeen kuvat tosta peruukista.                                                                                                              














Kesken kuvausten pääti kaatua :)






 Mietin mitäköhän ohikulkiat aattelee kun joku yläastellais  tyttö heiluttelee nukkea yksin ulkona, kun mun siskoa ei näkynyt varmaankaan tielle ja sitten mä seison siinä heiluttelemassa Alicea että saataisiin hienoja kuvia. :D  Toivottavasti tykkäsitte! Saa kommentoida!

Kommentit

  1. Nättejä kuvia, toi peruukki tosiaan sopii tosi hyvin :3

    VastaaPoista
  2. Hienolta näyttää!
    Kuule,voisitko vielä tarkemmin kertoa vaihe vaiheelta tuon suoristamisen, kun minullakin on yksi peruukki, joka pitäisi käsitellä silleen! Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      kuumensin Vettä vedenkeittimellä melkein kiehuvaksi (mun peruukissa oli korkkiruuvi kiharat, joten kiehuvakin olisi mennyt. Jos ei ole korkkiruuveja niin kiehuvaa vettä ei tarvitse käytää.)
      sitten ripustin peruukin roikkumaan ämpärin reunalle ja kaadoin kuuma vettä sen päälle. Harjasin sitä ja kaadoin lisää vettä.
      Tein tota niin kauan kunnes mun vesi loppu. sen jälkeen käytin ämprissä olutta vettä (dippasin peruukkia vedessä.) ja harjasin niin kauan että siitä tuli suora.
      annoin sen kuivua ja harjasin sen.

      Toitasti tosta oli apua. Mä oon niin huono selittämään mitän.

      Poista
  3. Oooooo, hienoja kuvia! Toi peruukki on aivan IHANA!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit