200 kuvan postaus











Hei!
Laittakaa musiiki soimaan niin hkä jaksatte lukea koko postauksen loppuun.
Siis eipä oo tullu postailtuu melkeen kahteen kuukauteen. Mutta nyt mulla oli siihen hyvä syykin. Eli mun piti olla autokoulussa mopokortin takia, piti kirjoittaa kaksi historian esseeetä,tehä hissan ryhmätyö ja muita hissan tehtäviä, sekä se etten vaan ole jaksanut.

Ajattelin jo pääsiäisenä etä teen postauksen ja kuvasinkin sitä varten mutta en sitten vaan saanut aikaseksi mitään. joten nyt ajattelin kun tässä on tää neljän päivän loma että nyt minä teen sen postauksen.

mutta niin selostan lopun sitten jossain kuvien keskellä, joita on vähän yli tai alle 200.


 Mulla on synttärit tässä kuussa ja ajattelin hommata dal mio:n, ja piirsin kaksi suunitelmaa jo että millasen meikin sitten tekisn, mutta en osaa päättää että kummasta tykkään enemmän.!!!
 
Ja sitten on mun joku tosi vanha Juuzou Suzuya piirrustus. ajattelin nyt vaan laittaa sen tänne.
 
   Tossa ylhäällä näätte kuvan mun suunitelmasta bratzille. siis poistin nukelta silmät ja meikit ja piirsin itse uudet. Tyttösellä ei ole nimeä joten jos teillä on jotain nimi ehdotuksia, niin kertokaa ihmeessä. olisin laittanut parempiakin kuvia kuin noi tossa alhaalla mutta blogger ei antanut mun ladata niitä tänne niin, ei sitten.
   





 söpö kurre!! se juoksi ihan mun vierestä niin oli pakko saada kuva.
  



sitten leikin jollain kuvan muokkaus ohjelmalla, en muista sen nimeä koska siitä on aikaa kun mä poistin sen. kertokaa muuten mielipiteenne alotus kuvasta. Se kuva häiritsee, kun siihen tuli kirjotus virhe!!! 

Ajattelin myös että yrittäisin jotain tontamasta mekkoa tehdä Alicelle. Ei siitä tollasta tule mutta joku pahatar mekko edes. Kun mä sain täydellisen kuvaus idean ja mä vaan tarvitsen ton mekon Alicelle.

 Eiliseltä jotain random kuvia, jostain kukista ja meijän terassin valoista






 Siis katsokaa miten ihana sää!!








 Ja sitten jotain vanhempia kuvia Miuyukista. Tai ei nää nyt niin vanhoja ehkä viikon tai jotain.
   















Nämä kuvat Miuyukista on ihan uusimpia ja oon tosi tyytyväinen siihen millasia niistä tuli.


tein muuten tollasen mustekalan.

























Tää kuva on mun koulun pihalta. koska pilvet oli yli söpöjä, harmi ettei se näy tossa kuvassa.








Nämä kuvat Alicesta mä kuvasin pääsiäisen aikoihin, mutta en saanut ladatuksi tänne.
























































































Ja sitten lähtee viimeinen kuva setti Miuyukista. Otin nää kuvat aikoja sitten, kuten varmaaan näkyy kun luntakin oli viellä maassa.
































Siinä se nyt olisi suur postaus. toivottavasti kaikki seviytyivät kuvien paljoudesta ja mun huonoista selityksistä. Ja nyt mä lupaan koittaa postailla useammin (tiedän mä sanon tolleen joka kerta, ja silti mitään ei tapahdu) Postasin kaikki kuvat kerralla, koska haluan alottaa puhtaalta pöydältä. Kun nää kuvat vaan keräänty enkä koskaan saanut oikeen laitettuu niitä tänne. Mutta  ei mulla muuta ja nähdään seuraavassa postauksessa.

Kommentit

  1. tosi hieno toi ensimmäinen kuva! Sopis jopa bannereksi ;)
    ja sitten toi Juuzou Suzuya -piirrustus, aivan tajuttoman hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käytinkin molempiin paljon aikaa, niin kiva kun tykkäät 😊😊

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit