Syksy, aika jolloin luonto kuolee, jotta voi syntyä uudelleen

Hei!

Jooo... Mikä toi otsikko on olevinaan??!!

Taas pitkästä aikaa postausta. Tää on nyt tällänen pika postaus yheltä yöllä xd. Nää kuvat on jotain viikko tai pari takaperin otettuja. Olen niin super hyper tyytyväinen näihin kuviin. Rakastan syksyä niin paljon. Se on mun lempi vuodenaika, joten tottakai kävin kuvaamassa pallopäätäni lehtikasassa. 

Varmaan joku tarkka silmäinen huomasi että blogin ulkonäkö on muuttunut kokonaan. Nyt oon aika tyytyväinen blogiini. Jeii!! Arvatkaas kellä alkoi myös syysloma! Minulla!!

Ostin Alicelle uudet silmät ja Yukitolle uudet kengät, mutta en oo vielä kuvannut niitä koska olen laiska läski pallo joka ei saa itseään liikkelle kun kerran koneen ääreen istuu. Ne kamat siis saapui jo kaksi viikoa sitten!! Mut nyt on lomaa niin ehkä jaksan raahata itseni taas ulos johonkin pusikkoon kuvaamaan. xd

Mutta juu, toivottavasti tykkäätte kuvista!!











Kiitos kun luit ja katsoit!! Kommentteja?? nähdään seuraavassa postauksessa!!

Kommentit

Suositut tekstit