Lost in red

Hei!!

Kävin kuvamaassa Mereteä aikoja sitten jo, mutta laitan ne kuvat vasta nyt tänne. Sorry!!

Kesälomakin on mennyt todella mukavasti. Olen ommellut itselleni vähän vaatteita tai no yhden paidan ja yhdet housut. Olen myös lukennut paljon ja tälläkin hetkellä luen kunnon tiiliskiveä, joka pitää sisällään kunnon brutaalin murhamysteerin. Tähän mennessä on ollut todella hyvä!



Olen myös huomannut, että nukkeilen aika yksin. Ei silleen, että se olisi huono asia. Enkä kaipaakaan seuraa kun kuvaan nukkeja. Tarkoitan enemmän some-puolta. Olen todella laiska seuraamaan muita nukkeilijoita somessa. Tai enemmänkin minun on todella vaikea löytää nukkeilijoita, joita voisin seurata ja joiden kuvista oikeasti nautin. Ajattelinkin käydä bloggerini lukemiston läpi ja siistiä sitä jättäen jäljelle vain blogit, joiden sisältö on mieluista. Ehkä sitä kautta pääsisin taas sisälle nukkeilun someen. 
Some ei tärkeä minulle. Minua ei kauheammin kiinnosta mitä kukin tekee elämällään. En yksinkertaisesti pysty seuramaan paljoa ihmisiä somessa, muuten se alkaa ahdistamaan.  Olenkin tehnyt itselleni säännön Instagramissa: seuraan enintään 60 käyttäjää ja sen yli en mene. Ajattelin, että voisin tehdä samallaisen säänön täällä bloggerissa: Seuraan enintään 15 blogia ja siinä se. Ehkä silloin tämä koko bloggailu ja nukkeblogien lukeminen muuttuu vähemmän ahdistavaksi kokemukseski, koska tällä hetkellä bloggereini lukemisto on semmoinen sekamelska, että pelkkä sen näkeminen tuottaa pientä ahdistusta ja sitä kautta en koskaan lue blogeja ja haluaisin tämän asian muuttuvan. Blogit ei ole niin iso juttu ja näin, mutta kuitenkin...



Anteeksi tuollainen kunnon vuodatus, mutta ajattelin vain ilmoittaa teille. Ketään tuskin kiinostaa, mutta tulihan ainakin postaukselle pituutta. Kertokaa ihmeessä jos on kokemuksia samallaisista tilanteista.  Mutta joo... Se siitä aiheesta.

Tässä postauksessa on aika paljon samalta näyttäviä kuvia. En yksinkertaisesti pystynyt päättämään, mistä kuvista pidän eniten. Merete on niiiin nätti näissä kuvissa, etten kestä!!! Rakastan Lunatic Queenin mallia niin paljon!! Olen miettinyt, pitäsiskö ostaa Meretelle uudet ripset, mutta toisaalta tykkään todella paljon stock ripsien hempeydestä. Sopii jotenkin todella hyvin Meretelle tuollainen hempeämpi look. Kaupan tekoripset ovat  joten todella tummia ja tuuheita, niin en tiedä mistä saisin hempeät ripset vai saisiko ihan kaupan tekoripsiä muunneltua hempeämpään ja kevyenpään suuntaan? 

(Köh... köh... Huomasin juuri että Mereten silmistä näkee minun heijastuksen, kun siellä puhelin kädessä olen kökkinyt menemään... Facebalm)

No mutta, se niistä pölinöistä. Päästän teidät nyt kuvien pariin!


Merete - Pullip Lunatic Queen   

 














Kommentit

  1. Mereten outfit on tosi sulonen c:♥
    Oon itekki aika laiska seuraamaan muitten blogeja, yleensä käyn kattomassa ne vaan sillo ku ite postaan jotain. Sama juttu instassa, yleensä katon sieltä viimesimmät postaukset ku ite laitan kuvan. En ota siitä kauheesti mitään stressiä ja toivottavasti säki pystyt taas nauttimaan toisten nukkeilijoiden sisällöstä ilman ahdistusta ^^~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista!! Siivosin lukemistoni toissapäivänä ja jo se itsessään helpotti tosi paljon. Nyt yritän löytää vielä mukavia nukkeilijoita seurattavaksi!!

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit