puun kukat

Hei!

(kun ei keksi otsikkoa)

Tänään saatte taas luontokuvia ja viellä on lisää. 

Huomenna on jo juhannus ja keski kesä. Aina tähän aikaan musta tuntuu että oon heittänyt puolet mun kesästä hukkaan. Eikö niin että lomalla kuuluis tehdä niitä asioita mitä ei muuten ikinä kerkeäis tekemään. Mä en oo tehnyt viellä mitään. Nukkunut ja syönnyt, maratoonannut animee ja vielläpä sistiloissa, koska ulkona ei oo nettii, jos mä vaikka koittasinkin tehä viellä jotain. Mites teidän kesä on mennyt? ootteko käynny ulkomailla tai mitään sellasta?

Ei mulla muuta sanottavaa ollut kuin tuo,

joten eikun kuviin!

Laittakaa tuosta jotain japanilaista musiikkia soimaan









































Kiitos kun luit ja katsoit ja nähdään seuraavassa postauksessa!

Kommentit

  1. Kivoja kuvia! Itse olen nököttänyt sisällä, piha kuhisee itikoita ja punkkeja enkä keksi mitään tekemistä ulkona xD Ens viikonloppuna on edessä Kawacon ja heinäkuun lopussa Tukholman-matka ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! joo itekki inhoon ötököitä ja eikä pihalla oo oikeesti mitään tekemistä. pidä kivaa kawconissa ja tukholmassa, toitasti matka sujuu hyvin!! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit