Small Witch's tea time

Hei!

On taas vierähtänyt kuukausa edellisestä postauksesta. ups! Ehkä mä vaan luovun mun lupauksista että tulis useammin postauksia. 

Kävin varmaan tossa pari viikkoo sitten kuvaamassa Alicea ja sain vihdoin aikaiseksi editoida kuvat. Mitä pidätte? ite  tykkään näistä kuvista jotenkin erityisen paljon.

Käytin myös siimaa ekan kerran näissä kuvissa ja kyllähän se oman aikansa ottaa kun pitää laittaa jokainen lautanen, kuppi ja kannu siimoihin kiinni. toitasti teitä ei haittaa se että joissain kuvissa siimat näkyvät. 

Ja nyt voin sanoa että on tulossa kaksi postausta lähi akoina. Mulla on kuvat valmiina, enää pitäis laittaa tänne blogiin ja kirjotella joku tekstikin. 


Olin myös desussa. En tietenkään pääsyt sisälle, mutta menihän se siinä ulkona pyöriessäkin. Onhan se tietty ihan erillaista ja vähän tylsää kun oli kylmä ilma ja suurin osa oli sitten sisällä, mutta kyllä mä bongasin hyviä cosseja ulkootakin. Ite cossasin Ereniä Attack on titanista ja Kanekia Tokyo ghoulista (cossi oli aivan kamala koska mulla ei ollut mustaa peruukkia ja sisko yritti laittaa mun hiukset jotenkin silleen että ne olis näyttänyt kanekin hiuksilta) Näin myös Namikolinxin ja zeminehin!!! ja halasin namikoo!! ootteko nyt kateelisia???!!!


Anteeksi mun ruma naama!!!

Mutta ei mulla tässä muuta, joten kuviin! (laitakaa musiikki päälle, sain viulun synttäri lahjaks, joten siksi viulu musiikia.




















 Wääääh!! Tää olis ollu niin täydellinen kuva mutta toi siima pilaa sen!!!! :'(




Kiitos kun luit ja nähdään seuraavassa postauksessa!!! :)

Kommentit

  1. Ihania kuvia :3 Muuten, siimat saa pois kuvista kloonausasetuksella, jos ne häiritsee, ne saa esim näillä ohjelmilla : gimb, paint.net. Molemmat täytyy kyllä ladata netistä ja ilmaisia ovat :)

    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, täytyypi käydä kurkkaamassa noita ohjelmia.:)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit