Kukkaistyttö Alice

Hei!

Kävin muutama viikko siiten kuvaamassa Alicea. Takapihallamme kasvaa omenapuu, joka oli tuolloin täydessä kukassa. Tottakai minun piti lähteä ulos räpsimään siitä kuvia. Karsin todella paljon kuvia pois tätä postausta tehdessäni.

Olen myös vihdoin päättänyt uuden nimen Yukitolle. Felix!! Päädyin Felixiin kun tajusin kuinka paljon Isul Cedric muistuttaa "Rakkain terveisin Felix" ohjelman pupua. Ketkä muistavat kyseisen ohjelman? Olen aina miettinyt, ketä Yukito muistuttaa ja nyt minä sen kekkasin, Felixiä! 

Kesälomakin on pyrähtänyt käyntiin ja onnistuin melkein rikkomaan läppärinikin. Se veti itsensä niin jumiin, että se piti uudelleen asentaa. Luulin jo hetken, että onnistuin rikkomaan koko koneen. Onneksi ei kuitenkaan XD. Juurikin siksi postaan tänään, koska en pystynyt aikasiemmin. Mutta olen silti pysynyt yhden postauksen viikko tahdissa ja olen low key ylpeä itsestäni.


Alice - Pullip Classical Alice Sepia Ver.

 
   

 

 


 
 
 

 



 




Kommentit

Suositut tekstit